Wilt u ook Patrick Willemse boeken voor uw carnavals feest? Lees dan hier verder…

Gisteravond was het zover de uitreiking van de Love Awards in het CitySense Utrecht.

Patrick mocht zijn Award voor de Publieksprijs met de hoogste waardering voor de categorie Live Music in ontvangst nemen. En als klap op de vuurpijl kreeg Patrick van Kim Kötter ook nog eens de Creativiteitsprijs uitgereikt. Wat een verrassing!!

Patrick Willemse Award winnaar Live Music en de creativiteitsprijs

Helaas moest Patrick na de uitreiking direct door naar een optreden en hebben we de afterparty gemist. Maar namens ons hele team willen we de winnaars van de andere categorieën van harte feliciteren. Aan de foto’s te zien is het nog een gezellig feestje geworden.

Iedereen die gestemd heeft enorm bedankt en ook de organisatie van de LoveAwards bedankt voor alles !Zanger Patrick Willemse Winnaar

Zanger Patrick Willemse Winnaar

Elke dag krijgen we klanten aan de lijn die een feest willen organiseren voor bijvoorbeeld hun bruiloft, bedrijf of gewoon een gezellig verjaardagsfeestje.

En elke gelegenheid is weer anders, elke klant heeft zijn eigen ideeën over zijn of haar feest of evenement. En dat is hartstikke leuk, sowieso voor de afwisseling maar ook de uitdaging om er samen iets moois van te maken.

Om elke situatie goed in te schatten bellen we altijd even met de klant om af te stemmen. Ook handig voor onverwachte situaties “obstakels” bij de feestlocatie.

We hebben al zoveel verschillende situaties mee gemaakt dat dat ons enorm flexibel heeft gemaakt. Van woonkamers en achtertuinen tot zalencentra. Kastelen en bedrijfshallen komen we ook regelmatig tegen. Zo hebben we ook al een aantal keren op boten gestaan, van kleine sloep tot grote partyboot. Maar ook op het dak van een groot bedrijf. Oja en zelfs een keer op de bovenkant van een dubbeldekker (bus). En dat moet natuurlijk wel goed geregeld worden qua stroom voor de geluidsinstallatie en eventuele feestverlichting.

En soms blijft het alsnog een verrassing waar we terecht komen doordat er bijvoorbeeld op het laatste moment toch nog gewisseld wordt van locatie. Of wanneer het zulk mooi weer is dat buiten feest vieren toch leuker is op dat moment.

Waar moet je allemaal aan denken als je een feest geeft?

  1. Wie wil je allemaal op je feest hebben? En dan vooral het aantal is belangrijk. Wil je een selectief klein gezelschap of wil je een groot feest en mag iedereen komen?
  2. Op welke datum wil je je feest geven? Kan het grootste gedeelte van je gezelschap dan ook? Of is het overgrote deel dan met vakantie?
  3. Waar wil je je feest geven? Past de locatie bij het aantal gasten? Of is de zaal zo groot dat je gasten in het niet vallen. Of is de zaal zo klein dat mensen niet meer kunnen dansen? Denk dan ook aan de bereikbaarheid, parkeerplek en is er een lift voor mensen die niet goed kunnen lopen, maar ook voor een geluidsinstallatie die opgebouwd moet gaan worden.
  4. Muziek, welke muziek vind je leuk, wat vind je publiek leuk. Houd je van dansen of wil je gewoon alleen wat achtergrondmuziek. Hoe hard mag de muziek op jouw locatie? En tot hoe laat mag de muziek zo hard? Moeten er buren gewaarschuwd worden?
  5. Een Zanger en/of DJ ? Draai je zelf de muziek of laat je dit de barman doen, of zet je gewoon een ipodje aan met een playlist? Of boek je een gezellige zanger die ervoor zorgt dat je feest lekker op gang komt? Of nog beter boek een Zanger en een DJ ineen…een zingende DJ kan ook! Dan hoef je je helemaal niet meer druk te maken om de muziek en kun je zelf ook lekker mee feesten ;-)
  6. Eten en Drinken, hoe regel je dit? Wat zijn de mogelijkheden op de locatie en vooral wat zijn de kosten? En is er misschien iemand met een allergie?
  7. Aankleding zoals versiering of feestverlichting. Sommige locaties hebben standaard feestverlichting hangen. Maar als dit niet het geval is dan kan een bewegend feestlampje de sfeer een enorme boost geven. En let op met versiering en de brandveiligheid, op sommige feestlocaties mag niet zomaar elke versiering gebruikt worden, dus vraag het gewoon even aan de locatie zelf wat handig is.
  8. Veilig naar huis! Als je een feestje geeft wil je er ook van genieten natuurlijk! Dus zorg wanneer je wilt drinken dat je vervoer naar huis hebt of dat je in de buurt kunt blijven slapen.

 

feest organiseren

 

 

Vandaag maakten we gezelligheid met 100 bewoners van verzorgingshuis Overvest in Enkhuizen. Sinterklaas kwam ook langs met zijn Pieten. De bewoners kregen allemaal een cadeautje. En onder het genot van een hapje en een drankje zwaaiden we Sinterklaas weer uit. Naast de Sinterklaasliedjes die we draaiden zong Patrick gezellige Nederlandse meezingers. Fantastisch om te zien dat iedereen genoot van deze leuke middag.

Wilt u ook Patrick Willemse boeken voor uw zorginstelling? Lees hier verder…..

 

 

Van 29 november 2017 t/m 7 januari 2018 in Winkelcentrum Stadshart, Amstelveen

De feestelijke openingsceremonie van Winter Village Stadshart Amstelveen wordt officieel geopend met live optredens van Patrick Willemse en Danny Froger. DJ M-Ties zal van achter de draaitafels dit muzikale spektakel begeleiden.

Winter Village Amstelveen, tovert ook dit jaar weer, voor 6 weken lang, winkelcentrum Stadshart om tot een winters dorp. Stadshart Amstelveen wordt hierdoor weer rond de kerstperiode de gezelligste kerstmarkt en openlucht ijsbaan uit de omgeving van Amstelveen. Zodra je het Stadshart nadert, zal het winterse gevoel je tegemoet komen. Bezoekers kunnen hun hart ophalen en heerlijk struinen langs alle gezellig kerstmarkt chalets. De ijsbaan en diverse horecavoorzieningen maken het helemaal compleet,  en daarmee Winter Village Stadshart Amstelveen hét evenement van de winter!

 

Patrick Willemse is finalist voor de Publieksprijs in de categorie Live Music !

Dankbaar natuurlijk ! Team Patrick Willemse timmert inmiddels alweer 3 jaar professioneel aan de weg als avondvullend entertainment voor bruiloften feesten en partijen.

“Het doet ons ontzettend veel deze waardering, het is prettig om te weten dat je vele stellen blij maakt met wat je doet. We zijn nog wekelijks bezig met het verbeteren en uitbreiden van ons aanbod. Repertoire bijvoorbeeld, je wil bij blijven met de liedjes die veel gevraagd worden. Maar ook de aankleding van zo’n hele avond. We hebben inmiddels een aardig netwerk opgebouwd met vertrouwde partijen om zo’n avond succesvol te maken en vooral naar de wensen van de bruidsparen te kunnen handelen. Elke bruiloft of feest is weer anders” aldus Patrick Willemse.

Er kan nog gestemd worden tot en met 31 December 2017 via LoveAwards.nl

Namens het hele team alvast bedankt voor de support en alle stemmen !

 

 

 

Van 24 november 2017 t/m  7 januari 2018 op de Brink in Laren

Zanger Patrick Willemse treed op tijdens de opening!

Winter Village Laren is de afgelopen jaren uitgegroeid tot één van de meest aansprekende Larense winterevenementen. De sfeervolle openlucht ijsbaan staat vooral bekend om haar intense gezelligheid, veelzijdige faciliteiten en uitstekende horecavoorzieningen.

De Brink al 10 jaar lang betoverd door het winterse evenement!

Winter Village Laren is dé plek waar alles 10 jaar geleden begon… de start was letterlijk aan de keukentafel onder leiding van 3 Larense dames; Carry Fransen, Sandra Bakker en Alexandra van Doorne.

Vanwege het feit dat het natuurijs al een aantal jaren op zich liet wachten, wilden zij toch hun kinderen de kans van het leren schaatsen niet ontnemen. Schaatsen is nu eenmaal een onderdeel van de Nederlandse cultuur en dat mag niet verloren gaan. Het idee van de keukentafel bleef dus niet bij een idee, maar is nu zelfs uitgegroeid tot een waar succes over de gehele Randstad. Het mooie aan dit concept is dat er al tien jaar lang vrijwilligers klaar staan om Winter Village Laren mogelijk te maken. Vol passie helpen zij ieder jaar weer mee. Zodat iedereen, van jong tot oud, volop kan genieten van deze oer-Hollandse activiteit.

Deze 10e editie in Laren belooft één en al gezelligheid en zal volledig in het teken staan van het jubileum.

 

De eerste vraag die gesteld wordt is ‘wat kost het ongeveer?”

Er is geen standaard prijs te noemen. Dit komt omdat het altijd maatwerk is. Het hangt er maar net vanaf wat de wensen zijn.

Een halfuurtje zingen waar Patrick kan inprikken op een geluidsinstallatie die al aanwezig is is uiteraard goedkoper dan 5 uur lang zingen en draaien inclusief geluidsinstallatie tot 500 gasten en feestverlichting, podia….je kunt het zo duur maken als je zelf wilt zeg ik altijd maar.

Verder ligt het er ook aan waar het is, als Patrick moet overvliegen naar Spanje voor een optreden heeft hij andere kosten dan wanneer hij bij de plaatselijke hockeyclub wordt geboekt als zanger.

Ook het tijdstip is van belang, dit omdat de zaterdagen altijd volgeboekt worden en een doordeweekse middag of ochtend vaak maar weinig te doen is. De prijs voor een doordeweekse dag liggen daarom nu eenmaal lager.

Dan is het nog belangrijk om te weten voor hoeveel mensen er geluid geregeld moet worden. Buiten heb je al snel meer geluid nodig dan binnen. Een groep van bijvoorbeeld 50 mensen is prima te doen met onze 2 toppen van elk 1500watt, maar met een groep van 150 mensen moeten er toch baskasten (subs) bij komen. En bij een groep van 500 man of meer zal er een extern geluidsbedrijf moeten worden ingehuurd.

En als laatste de feestverlichting, sommige zalen zijn al voorzien van mooie disco verlichting of sfeerverlichting, maar sommige ruimtes hebben wel een feestlampje nodig om een feestelijke sfeer te creëren. Neem bijvoorbeeld de verlichte DJ Booth. Maar sommige mensen geven niets om feestverlichting en dat maakt ons niets uit, iedereen kan zijn feest inrichten zoals hij of zij dat leuk vind. Wij geven wel als advies mee dat wanneer er alleen al een wizard aanwezig is mensen sneller geneigd zijn om te gaan dansen.

Alleen nu weet je nog niet wat de prijzen zijn, wil je weten wat je kwijt bent voor jou feestje stuur gewoon een mailtje of bel even ! We vertellen je graag wat de kosten zullen zijn en alle informatie is uiteraard vrijblijvend !

Wil je voorbeelden van andere feestjes zien kijk dan even op de videopagina van deze website

 

 

 

Bruiloft DJ zanger

Sommige optredens blijven je altijd bij. Zo ook het optreden voor Diny een jaar geleden op 24 September 2016.

Diny had ons een paar maanden daarvoor al geboekt voor de verjaardag van haar man Joop. Ze was toen al erg ziek en vroeg ons om ook haar afscheidsfeest met haar te komen “vieren”.  Wij voelden ons zeer vereerd en wat een bikkel was die vrouw. Ze regelde het allemaal nog wel even. Via de app kregen we de weken er naar toe een dagelijks lijntje. Ze vertelde ons wat ze graag wilde aan muziek en Joop ging ook een liedje zingen voor Diny. Elke dag vroeg Jolijn hoe het met Diny ging. Diny was groot fan van Patrick dus we hebben gezorgd dat ze alle liedjes digitaal kon luisteren vanuit haar bed. Ondertussen leerden we ook de kleine Vienna kennen en de familie en vrienden van Diny en Joop.

Vienna was stapel op Oma Diny, en ze zong dan ook samen met Patrick tijdens het afscheidsfeest allemaal K3 liedjes. Ze had een prachtige prinsessen jurk aan. Vienna is inmiddels onze grote vriendin zo klein als ze is!!.

Het feest verliep goed en er waren emotionele momenten. Diny had een mooie bos bloemen meegenomen voor Jolijn. Bij het afscheid kon Jolijn haar tranen niet meer tegenhouden. Het was een raar moment wetende dat je iemand nooit meer zou zien.

Dit gebeurde overigens niet, we zijn nog een keer langs geweest in Delft maar kort daarna op 28 Oktober is Diny overleden. Voor altijd in ons hart <3 En Vienna komt binnenkort een keertje logeren bij ons en ik denk dat Oma dat ook ontzettend leuk vind !!

Ad en Wendy zijn 25 jaar getrouwd en Wendy is 50 geworden, zij vierden dit met een groot feest bij Café Zaal de Schutskooi.

Ad en Wendy hadden Patrick de hele avond geboekt om te zingen en ook te draaien als DJ. De zaal hebben we leuk uitgelicht en de gasten kregen een zwaailicht van Ad en Wendy wat het feest nog gezelliger maakte.

Tijdens het feest kwamen Frank van Amstel en Brian Voet ook een setje zingen en als klap op de vuurpijl het blaaskapel van Ad maakte er ook nog een leuke show van.

Het was top !! Bedankt voor alles en nog vele jaren erbij voor jullie. En wellicht tot ziens!!