Op 30 Juni is het zover, dan wordt het Menges Schoonmaak 7 tegen 7 Toernooi weer gespeeld bij VV Hulshorst.

Deze dag zal muzikaal worden aangekleed door zanger Patrick Willemse. We hopen op mooi weer !

Voor meer informatie lees hier verder….

 

 

 

Wilt u ook Patrick Willemse boeken voor uw carnavals feest? Lees dan hier verder…

SAVE THE DATE & BUY YOUR TICKETS: 14 APRIL HET HOLLANDS ROPARUNS FEESTCAFÉ!

Let op! Hou je van een dansje doen? hou je van een sappie? Van gezelligheid, vertier en vermaak? Schrijf dan 14 april in je agenda en vier SAMEN! met ons het leven! Want op 14 april opent het “Hollands Roparuns Feestcafé” haar deuren! Onze feestjes staan er inmiddels om bekend dat het dak eraf gaat. Ook dit jaar gaan wij knallen met jullie en heffen wij het glas, in samenwerking met de kanjers van Horeca De Drie Maenen!

 

Op deze feestelijke avond draait en zingt Patrick Willemse de avond aan elkaar. Het is een Hollands Roparuns Feestcafe dus de panterlegging mag uit de kast, zo ook je oranje kleding. En natuurlijk mag je ook gewoon komen als jezelf, geen verplichtingen, alleen maar verplicht plezier maken met ons en veel drankjes doen, want de gehele opbrengst van deze avond gaat naar Roparunteam SAMEN! en komt ten goede aan de goede doelen van stichting Roparun. Dus dansen en drinken voor het goede doel! ;)

 

De kaarten voor deze geweldige avond zijn vanaf vandaag verkrijgbaar (vers van de pers dankzij Goos Reclamemakers:D) aan de bar bij De Drie Maenen in Ouderkerk aan den IJssel en kosten slechts € 7,50!

 

Waar? In cafe De Drie Maenen aan de Abelenlaan 1 in Ouderkerk aan den IJssel

Wanneer? 14 april 2018

Aanvang: 21:00 uur

 

Zien we jullie dan? Dacht het wel he? :D

 

Roparun Zanger

 

2e paasdag organiseert AFC de eerste editie van de AFC Paas Cup JO14 voor amateurverenigingen uit de diverse hoofdklassen in de verschillende regio’s. Binnen de verenigingen is dit initiatief zeer goed ontvangen getuige de vele aanmeldingen die ons ten deel vielen. Wij zijn dan ook zeer verheugd dat we in korte tijd het toernooi vol hebben gekregen met een prachtig deelnemersveld.

Het deelnemersveld bestaat uit TOP amateurverenigingen en ook BVO FC Emmen strijd mee om de allereerste AFC Paas Cup. Het AFC-sportpark Goed Genoeg is deze dag volledig bezet met 16 elftallen die, verdeeld over 4 poules, maar liefst 36 wedstrijden afwerken. De nummers 1 en 2 van de poule kunnen zich via de kruisfinales plaatsen voor de finales. De nummers 3 en 4 spelen voor een plaatsingsronde. Een team speelt dus minimaal vier of als finalist maximaal zes wedstrijden.

De wedstrijden worden op de vier beschikbare kunstgrasvelden gespeeld met uitzondering van de finale, deze wordt als de weersomstandigheden dat toelaten, op het hoofdveld van AFC gespeeld. Veld 2 (gelegen achter de tribune) mag deze dag gebruikt worden voor het opwarmen en inspelen van de teams.

De AFC Paas Cup staat onder leiding van gediplomeerde club en KNVB-scheidsrechters en wordt volgens de KNVB Categorie B-regels gespeeld. De overige regels voor dit toernooi kunt u lezen in dit programmaboekje.

Prijzen zijn er voor de eerste vier plaatsen, De drie genomineerden voor de prijs van de beste speler, beste keeper en topscorer worden tijdens de prijsuitreiking extra benoemd. Er is alleen één prijs voor de winnaar per categorie. Er is tevens een sportiviteitsprijs voor de sportiefste speler of elftal. De nominaties worden per wedstrijd opgegeven door de stewards, elftaltrainers en onze toernooicommissie.

Leuk om te weten is dat het sportpark Goed Genoeg op dit moment wordt verbouwd en er medio 2019 een totaal nieuw sportcomplex voor terugkomt. Een model van het complex inclusief het nieuwe clubhuis kunt u binnen zien of een 3D tekening bekijken op onze AFC-site. Als AFC kijken wij er erg naar uit naar ons prachtige nieuwe onderkomen.

Wij wensen de elftallen en bezoekers een hele sportieve en leuke dag met veel attractief voetbal.

 

Amsterdamse voetbal club Zanger

Glitter and Glamour Zanger Patrick Willemse

31 Maart zingt Patrick Willemse op het Glitter and Glamour feest van RCD Dordrecht, de kaarten waren snel uitverkocht. Patrick zal die avond niet alleen zingen maar ook als DJ de hele avond aan elkaar draaien. Volle bak dus !

Ook nog geen genoeg van alle feestjes?

Wees er dan op tijd bij en “shine like a star” tijdens het volgende RCD feest geheel in het thema van Glitter & Glamour!

Op zaterdagavond 31 maart wordt het RCD Clubhuis getransformeerd tot een sjieke feestzaal met gezellige muziek en een surprise act.

Tickets zijn in de maak en straks verkrijgbaar bij: Peter Erlings, Jacqueline Bosua, Isabel Juliana, Anoushka Visser, Melanie Devoet & Ingrid Huismans

Mis het niet en houd de Facebook pagina van RCD in de gaten voor de laatste updates!

 

Glitter and Glamour Zanger Patrick Willemse

 

Elke dag krijgen we klanten aan de lijn die een feest willen organiseren voor bijvoorbeeld hun bruiloft, bedrijf of gewoon een gezellig verjaardagsfeestje.

En elke gelegenheid is weer anders, elke klant heeft zijn eigen ideeën over zijn of haar feest of evenement. En dat is hartstikke leuk, sowieso voor de afwisseling maar ook de uitdaging om er samen iets moois van te maken.

Om elke situatie goed in te schatten bellen we altijd even met de klant om af te stemmen. Ook handig voor onverwachte situaties “obstakels” bij de feestlocatie.

We hebben al zoveel verschillende situaties mee gemaakt dat dat ons enorm flexibel heeft gemaakt. Van woonkamers en achtertuinen tot zalencentra. Kastelen en bedrijfshallen komen we ook regelmatig tegen. Zo hebben we ook al een aantal keren op boten gestaan, van kleine sloep tot grote partyboot. Maar ook op het dak van een groot bedrijf. Oja en zelfs een keer op de bovenkant van een dubbeldekker (bus). En dat moet natuurlijk wel goed geregeld worden qua stroom voor de geluidsinstallatie en eventuele feestverlichting.

En soms blijft het alsnog een verrassing waar we terecht komen doordat er bijvoorbeeld op het laatste moment toch nog gewisseld wordt van locatie. Of wanneer het zulk mooi weer is dat buiten feest vieren toch leuker is op dat moment.

Waar moet je allemaal aan denken als je een feest geeft?

  1. Wie wil je allemaal op je feest hebben? En dan vooral het aantal is belangrijk. Wil je een selectief klein gezelschap of wil je een groot feest en mag iedereen komen?
  2. Op welke datum wil je je feest geven? Kan het grootste gedeelte van je gezelschap dan ook? Of is het overgrote deel dan met vakantie?
  3. Waar wil je je feest geven? Past de locatie bij het aantal gasten? Of is de zaal zo groot dat je gasten in het niet vallen. Of is de zaal zo klein dat mensen niet meer kunnen dansen? Denk dan ook aan de bereikbaarheid, parkeerplek en is er een lift voor mensen die niet goed kunnen lopen, maar ook voor een geluidsinstallatie die opgebouwd moet gaan worden.
  4. Muziek, welke muziek vind je leuk, wat vind je publiek leuk. Houd je van dansen of wil je gewoon alleen wat achtergrondmuziek. Hoe hard mag de muziek op jouw locatie? En tot hoe laat mag de muziek zo hard? Moeten er buren gewaarschuwd worden?
  5. Een Zanger en/of DJ ? Draai je zelf de muziek of laat je dit de barman doen, of zet je gewoon een ipodje aan met een playlist? Of boek je een gezellige zanger die ervoor zorgt dat je feest lekker op gang komt? Of nog beter boek een Zanger en een DJ ineen…een zingende DJ kan ook! Dan hoef je je helemaal niet meer druk te maken om de muziek en kun je zelf ook lekker mee feesten ;-)
  6. Eten en Drinken, hoe regel je dit? Wat zijn de mogelijkheden op de locatie en vooral wat zijn de kosten? En is er misschien iemand met een allergie?
  7. Aankleding zoals versiering of feestverlichting. Sommige locaties hebben standaard feestverlichting hangen. Maar als dit niet het geval is dan kan een bewegend feestlampje de sfeer een enorme boost geven. En let op met versiering en de brandveiligheid, op sommige feestlocaties mag niet zomaar elke versiering gebruikt worden, dus vraag het gewoon even aan de locatie zelf wat handig is.
  8. Veilig naar huis! Als je een feestje geeft wil je er ook van genieten natuurlijk! Dus zorg wanneer je wilt drinken dat je vervoer naar huis hebt of dat je in de buurt kunt blijven slapen.

 

feest organiseren

 

 

De geluidsinstallatie van een zanger hoe zit dat nou eigenlijk?

Het ene geluid is het andere niet ! Heb je alleen toppen nodig of ook subs? Met galm en delay? Hoeveel bereik of makkelijker gezegd…. is het genoeg geluid voor het aantal gasten? hoeveel WATT? Allemaal een beetje te technisch misschien. En het praktische aspect natuurlijk niet te vergeten, want hoeveel ruimte neemt het in beslag? En hoe lang duurt het dan voordat alles is opgebouwd? Voor al deze vragen hebben we vandaag een video gemaakt. Zo kun je zien hoe en waarmee we op locatie komen.

 

We hebben ook een versnelde versie van de opbouw van de geluidsinstallatie, wil je deze zien klik dan hier…

Hard geluid of beschaafd geluidsniveau, vind je de muziek te hard staan of juist te zacht, vertel het ons!

Wij zingen en draaien met in-ears dus voor ons maakt het niets uit. Uiteraard is er een maximum aan db’s. Je wilt natuurlijk niet dat je gasten een gehoorbeschadiging oplopen

Vandaag trouwden Liset en Rene,

Het feest werd gegeven in Appeltern bij Moeke Mooren Ongeveer 150 gasten zijn aanwezig op het feest en wat zien ze er prachtig uit !

Liset en Rene hebben een eigen playlist aangeleverd die we tussen de optredens van Patrick door konden draaien. Ook mochten de gasten verzoekjes indienen.

Aan het eind van de avond vroegen we alle gasten in een kring te gaan staan om het bruidspaar heen. Patrick zong “You Never Walk Alone” en de locatie had voor sterretjes gezorgd dit zorgde voor een geweldige sfeer.

Het was een super leuk feest en bedankt voor alles ! Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk en gezondheid voor jullie gewenst en wellicht tot ziens!

Patrick Willemse

Wil jij ook een gaaf en compleet feest op je bruiloft ? Lees verder…